اعجاز برد هوشمند

تخته های هوشمند

بردهای الکترونیکی در ۱٫۵ میلیون کلاس های درس در سراسر جهان در سال ۲۰۰۹ مورد استفاده قرار گرفتند. این بدان معنی است که ۳۰ میلیون دانش آموز هر روز در حال آموزش دیدن با استفاده از بردهای هوشمند هستند. پژوهش های اولیه نشان می دهد که وایت برد هوشمند می تواند تعامل و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد.

برد های هوشمند چه هستند؟

بردهای الکترونیکی دروس، تصاویر، صفحات اینترنت و فیلم ها را از یک پروژکتور و از طریق یک کامپیوتر بر روی یک صفحه بزرگ نمایش می دهند. همچنین وایت بردهای هوشمند این امکان را برای معلمان فراهم می کنند تا صفحات درس های تدریس شده و صدا را بتوانند ذخیره نمایند.

چگونه می توان از برد های هوشمند استفاده نمود؟

معلم ها در کلاس های درس می توانند برای دانش آموزانی که دید مناسبی برای مشاهده صفحه وایت برد هوشمند ندارند قسمتی از تصویر را بزرگنمایی نمایند. همچنین معلمان می توانند با استفاده از تخته های هوشمند و نشان دادن فیلم، عکس و یا صفحات اینترنتی مربوط به یک موضوع مورد مطالعه، دانش آموزان را ترغیب کنند تا در بحث ها کلاسی شرکت نمایند. همچنین دانش آموزان در کلاس ریاضی با تخته های هوشمند امکان کار با اعداد و اشکال هندسی را دارند.

مزایای وایت بردهای هوشمند

بردهای هوشمند ابزاری بسیار عالی برای تشویق و ترغیب دانش آموزان برای شرکت در کلاس ها و انجام تمرینات کلاسی هستند. هنگامی که اسمارت برد به کامپیوتر متصل است، می توان فایل های درسی را به صورت فرمت های مختلف به نمایش درآورد. همچنین از این بردهای هوشمند علاوه بر مکان های آموزشی می توان در سالن های کنفرانس نیز استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *