تجهیزات هوشمند آموزشی

تجهیزات هوشمند آموزشی

آموزش با استفاده از تخته سیاه ها به تاریخ پیوسته اند. امروزه کلاس های آموزشی و تحصیلی با تجهیزات هوشمند آموزشی از قبیل ویدئو پروژکتور ها، ویژوالایزر ها، برد هوشمند تعاملی، ارتباطات اینترنتی، ذخیره سازی و ثبت جلسات آموزشی روی کامپیوتر تجهیز شده است.

سیستم های آموزشی پیشرفته را می توان برای آموزش و تدریس به هر نقطه ی دور افتاده ای بدون محدودیت در کلاس‌های آموزشی به کار برد. در این کلاس ها صدها دانش آموز می توانند به طور همزمان در کلاس هایی که معلمان در آن به صورت زنده در حال تدریس هستند، فعالانه مشارکت داشته باشند.

تکنولوژی کلاس درس

نسل کنونی دانش‌آموزان با اینترنت و تکنولوژی های مدرن احاطه شده اند. آن ها به فرهنگ آموزشی شخصی شده و سفارشی سازی شده طبق نیاز های شان عادت کرده‌اند. داشتن تعامل در کلاس‌های مدرن برای مشارکت بهتر دانش آموزان به یک ضرورت تبدیل شده است. تجربه یادگیری با استفاده از این تجهیزات هوشمند آموزشی به نوعی سرگرمی تبدیل می‌شود. به علاوه ابزارهای دیجیتالی دیگر نیز به برگزاری کلاس های از راه دور که در آن کاربران به صورت مجازی از طریق سیستم های اجرای زنده صوتی و تصویری استفاده شده در کلاس شرکت می کنند؛ کمک خواهد کرد.

سیستم های تعاملی

استفاده از ابزارهای دیجیتالی و تجهیزات هوشمند در آموزش کنجکاوی دانش آموزان را تحریک کرده و مشارکت آن ها را نیز افزایش می دهد این ابزارها می توانند به همبستگی بیشتر آن ها نیز کمک کرده و موجب بهبود تجربه آن ها از یادگیری شود سیستم های تعاملی شامل ویدئو پروژکتورها، وایت برد هوشمند و همچنین صفحه های نمایش تعاملی می شود.

تجهیزات سالن کنفرانس

سالن کنفرانس یکی از دسته‌بندی‌های خاص برای آموزش است که با داشتن ابزارهای صوتی و تصویری مختلف به این امر کمک می‌کند. در اکثر موارد باید سالن مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد تا به درستی مشخص شود که موقعیت اسپیکر ها و میکروفون ها در کجا قرار گیرد. دوربین های ویدئویی با زوم مختلفی در دسترس هستند که می‌توان از آن ها برای ثبت کنفرانس‌ها و تعامل آن ها با سیستم های ویدئو کنفرانس دیگر در مکان های دور استفاده کرد. نمایشگر های اضافی یا صفحات نمایش بیشتر نیز برای برقراری ارتباط بهتر با افرادی که دور تر از صفحه نمایش اصلی در سالن کنفرانس نشسته اند نیز امکان پذیر است. سیستم های تبادل با تکنولوژی آی پی و گیرنده های بیسیم، سیستم های کمک شنیداری، سیستم های برقراری ارتباط، کنترل روشنایی سالن و البته کنترل  برای یک یا چند صفحه نمایش لمسی مجهز به تجهیزات پیچیده  A/V فقط توسط یک نفر از دیگر ابزارها و تجهیزات برای سالن های کنفرانس است. تیم فروش با تجربه و حرفه‌ای ما می‌تواند برای طراحی و نصب این تجهیزات و حتی راه اندازی یک سالن کنفرانس با تجهیزات کامل به شما کمک کند.

تجهیزات هوشمند

ثبت کردن و تبادل داده

هرچقدر تسهیلات و تجهیزات هوشمند آموزشی بیشتر می شود، ارزش آموزش الکترونیکی و یادگیری از راه دور بیشتر خود را نشان می‌دهد. با استفاده از ابزارهای دیجیتالی برای ثبت صوت و تصویر و به طور همزمان تبادل داده زنده با هر نوع محتوایی برای کاربران آنلاین، فرصت فوق العاده ای برای به اشتراک گذاری محتواهای مختلف از طریق کانال های موجود در دسترس است.

سیستم صوتی

تفاوتی نمی کند که یک آموزشگاه کوچک دارید یا متخصص دانشگاه های بزرگ هستید. به هر حال شما به یک سیستم صوتی با طراحی مناسب احتیاج دارید تا بهترین صدا با کیفیت بالا را برای بهبود تجربه یادگیری دانش آموزان یا دانشجویان خود در کلاس‌های درس نصب کنید. مشاور فروش سیستم های تولید صوتی و تصویری ما در یک جلسه حضوری فضای آموزشی شما را بررسی کرده و طبق نیاز های آن سیستم های مورد نیاز را به شما پیشنهاد می‌دهد. سیستم صوتی مرکزی، میکروفون ها، اسپیکر های سقفی.

دیجیتال ساینیج بعنوان نمایشگر اطلاعات

در موسسات آموزشی، اطلاعات باید به روز و به سرعت طبق آخرین آپدیت ها نمایش داده شوند. نمایش اطلاعات می‌تواند چندین هدف را از جمله پیدا کردن مسیر، سرگرم کردن , هشدارهای ایمنی شامل شود. در این نمایشگر ها محتوا با فرمت های مختلفی مثل برنامه درسی، تصاویر، پرزنتیشن، پاورپوینت، ویدئو ها و غیره نمایش داده می‌شود و می‌توان آن ها را در فضاهای مختلفی داخل یا خارج از کلاس در مکان های عمومی برای تسهیل آموزش در راهرو ها و حتی در غذاخوری و غیر نصب کرد. نمایشگر دیجیتال ساینیج از طریق یک سیستم مرکزی و پلتفرم مدیریت محتوا کنترل می‌شوند. سیستم دیجیتال ساینیج از شرکت نوآوران تحقیق قابل تهیه است. ما شما را در راه اندازی این سیستم ها یاری خواهیم کرد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۴۲۹۸۱ تماس حاصل فرمایید.

منبع: وبسایت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *