پنج حوزه رو به رشد در مدارس هوشمند

پنج حوزه رو به رشد در مدارس هوشمند در آمریکا از سال ۲۰۱۰ تا به امروز

در سال گذشته مراکز آموزشی در سراسر کشور کلاس های آنلاین بیشتری را ارا‌ئه کرده اند٫ که کارگاه های آموزش مجازی و کلاس های آموزشی برای رشته های مرتبط با تکنولوژی را هم شامل می شوند ـــ سه مورد از این ۵ حوزه آموزشی ، در نظرسنجی مدارس هوشمند در سال ۲۰۱۰ آشکار شدند.

برای انجام این نظرسنجی، شورای ملی مدارس و انجمن های مختلف همکاری داشته اند و شرکت مایکروسافت نیز این نظرسنجی را تایید کرده است.

به خواندن این متن ادامه دهید تا بدانید چگونه تکنولوژی روند آموزش های آنلاین را بهبود بخشیده است.

۱) دستورات آنلاین مدیران

۶۹ درصد از مناطق آموزشی ، دستورالعمل کامل را به صورت آنلاین از جلسات مدیران دریافت می کنند .که  از سال ۲۰۰۹  تا کنون ۱۹ درصد افزایش داشته است .

۲) کلاس های آنلاین

۸۸ درصد از مناطق دارای یک یا چند کلاس آنلاین با کیفیت قابل قبول هستند ـــ که ۱۶ درصد از سال گذشته افزایش یافته است.

در مدرسه حومه نوادا دانش آموزان آن منطقه می توانند دردبیرستان مجازی  ثبت نام کرده و دیپلم خود را از آن

دبیرستان کسب کنند.

به گفته آقای جان ادبرت که رئیس بخش تکنولوژی برای منطقه لاس وگاس هستند ، دانش آموزان همچنین می توانند کلاس ها را به صورت پاره وقت و یادگیری ترکیبی داشته باشند. حوزه کلاسهای آنلاین بزرگترین در میان دیگر حوزه های ارتباطات آنلاین به شمار می رود.

اگر دبیرستانی معلم  ریاضی٬دیفرانسیل و یا فیزیک ندارد،  می تواند دانش آموزان را به کلاس های مجازی در آن رشته ها ارسال کند.و فقط لازم است آنها را در هر ترم یکبار به آزماشگاه ببرند.

در همان آزمایشگاه ممکن است دانش آموزی کلاس جبر یا فیزیک ، و یکی دیکر ممکن است زبان اسپانیایی را برداشته باشد. آنها در واقع در راه گذراندن دوره آنلاین با مدرسان معتبر هستند .

۳) کارگاه های آموزشی مجازی

از طریق ویدئو کنفرانس، ۶۹ درصد از مراکز آموزشی ، دانش آموزان را در کارگاه های آموزشی مجازی شرکت می دهند ، که این تعداد از سال ۲۰۰۹  تا کنون  ۱۴ درصد افزایش یافته است.

ادبرت می گوید :در مدرسه شهر کلارک ، دانش آموزان در طول سال تحصیلی با دو نفر از اسانید برجسته کشور گفتگوی آنلاین داشته اند. آنها در آینده نیز با استفاده از ویدئو کنفرانس کلاسهای آموزشی آنلاین  با دانش آموزان ما خواهند داشت.

دپارتمان هنرهای نمایشی مدرسه “مگنت” نیز از طریق ویدئو کنفرانس با مرکز “کندی” همکاری داشته است.

۴) شغل های مرتبط با تکنولوژی

۷۵ درصد ازدانش آموزان می توانند در کلاس های مقدماتی که به بررسی شغل های مرتبط با تکنولوژی می پردازد شرکت کنند  ــ که ۱۳ درصد از سال گذشته افزایش یافته است.

۵) برنامه ریزی استراتژیک

در سال ۲۰۱۰، ۶۳ درصد از مراکز آموزشی ، پیشرفت سالانه در برنامه استراتژیک و یا اهداف مدیران خود داشته اند ـــ که این رقم از سال ۲۰۰۹ تا کنون۱۲ درصد افزایش یافته است.

شما در سازمان خود از چه تکنولوژی های آموزشی استفاده می کنید ؟

پنج گرایش عمده رو به رشد از سال گذشته تا به امروز عبارتند از:  دستورالعمل آنلاین مدیران، کلاس های آنلاین، کارگاه های آموزشی مجازی، شغل های مرتبط با تکنولوژی و برنامه ریزی استراتژیک.

چنانچه تمایل دارید شما هم از مزایای آموزش هوشمند استفاده نمایید با ما تماس بگیرید ، با آخرین تجهیزات مدارس هوشمند و بردهای هوشمند آشنا شوید ، و بهترین را انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *