لذت یادگیری با تخته های هوشمند

تخته هوشمند یک وایت برد محاوره ای است که شما می توانید به جای استفاده از ماژیک های متداول وایت برد، با یک کامپیوتر آن را کنترل نمایید. شما می توانید با استفاده از تخته هوشمند، دانش آموزان خود را برای تلاشی بیشتر از آنچه که برای هر درس دیگری انتظار دارید، مشتاق و علاقمند کنید. با کمی سازماندهی، ایجاد و ارائه یک پاورپوینت، شما هم می توانید یک درس مناسب برای برد هوشمند خلق کنید. دستورالعمل:

۱) طرح درس خود را قبل از انتقال به پاورپوینت روی کاغذ سازماندهی کنید. پاورپوینت یک برنامه نرم افزاری است که به شما اجازه ترکیب متن، عکس، فایلهای صوتی-تصویری وانیمیشن را دریک اسلاید میدهد که برای آنچه که یک درس چشمگیر نیاز دارد، عالی است.

۲) طرح درس خود را به پاورپوینت منتقل کنید. برای جذاب کردن پاورپوینت خود و ارائه آن در برد هوشمند به آن جلوه های صوتی و حرکتی اضافه کنید.

۳) سوالاتی متمرکز بر اطلاعاتی که درحال تدریس آن هستید، طرح کنید وبرای ایجاد یک نمایش خوب جواب سوالات را در اسلاید بعدی قرار دهید.

۴) لینکهایی به صفحات وب یا ویدئوهای آن لاینی که میتوان در ارتباط با طرح درس شما مورد استفاده قرار بگیرند، به آن اضافه کنید.

۵) فعالیتهایی در درس خود طرح کنید که به دانش آموزان اجازه اثر متقابل بر تخته هوشمند را خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *