چگونه یک تخته وایت برد هوشمند انتخاب کنیم؟

بردهای هوشمند در شرایط مختلفی در کلاس درس قابل استفاده هستند. یک برد هوشمند ابزاری است که برای طراحی، نمایش فایل های وورد، انواع ارائه ها، مباحثات، طراحی تصاویراستفاده می شود. انتخاب برد هوشمند متناسب با نیاز مدرسه یا کلاس درس شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستورالعمل های انتخاب برد هوشمند مناسب

۱٫ در ابتدا بودجه خود را برای خرید برد هوشمند مشخص کنید. اگر محدودیت بودجه ندارید، می توانید انواع بردهای هوشمند را بررسی کنید. اما اگر برای خرید برد هوشمند محدودیت بودجه دارید، آن را به هنگام انتخاب برد هوشمند در نظر بگیرید.

۲٫ لیستی از امکاناتی که مایلید برد هوشمند توانایی انجام آنها را داشته باشد، تهیه کنید. این امکانات می تواند شامل نمایش انواع محتوا ها (مثلا پاور پوینت)، مناسب بودن ظاهر برد هوشمند با محیط کلاس درس، نقاشی با برد هوشمند، مباحثات و یا سایر المان های دیگر باشد.

۳٫ بروشورهای انواع بردهای هوشمند در دسترس را تهیه کنید که شامل اسمارت بردها،Activeboard  ها و دیگر انواع بردها می باشد. بروشورها را به دقت بخوانید تا بتوانید ایده مناسبی از جزییات انواع بردهای هوشمند بدست آورید.

۴٫ در سایت های مربوط به این محصولات، نظرات کاربران در مورد هر کدام از این بردهای هوشمند را مطالعه نمائید. این سایت ها به شما ایده انواع مختلف وایت بردها را می دهند و حتی این موضوع که چطور می توانند در کلاس درس به شما کمک کنند، را نشان می دهند. همه نظرات را بخوانید تا بهترین ایده را متناسب با نیازتان به دست آورید.

۵٫ در مورد هر کدام از این بردهای هوشمند با معلمان و اساتید دانشگاهی که قبلا از آن استفاده کرده اند، بحث و تبادل نظر کنید. از میان معلمان و اساتید، افرادی را پیدا کنید که با انواع مختلفی از بردهای هوشمند کار کرده باشند و نظرات این افراد را در مورد بردها جویا شوید.

۶٫ با تک تک شرکت های ارائه دهنده برد هوشمند صحبت کنید و ببینید که آن ها چه پیشنهاد ویژه ای برای مدرسه و یا کلاس درس شما دارند.

و در آخر،اگر هرگونه سوال فنی یا تخصصی درباره بردهای هوشمند ، کاربردهای آنها و یا قیمت برد هوشمند دارید، همین حالا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *